joi, 18 iunie 2015

Noile carti de vizita pentru lumea imobiliarelor

Cartile de vizita tip business inca mai sunt o necesitate, in ciuda evolutiei lumii digitale. Cati oameni de afaceri ati vazut insa in ultima perioada purtand asupra lor portofele intesate cu carti de vizita sau port-vizit-uri cu
Sute de carduri de la alti parteneri, pentru un acces usor la ele? Punem pariu ca nu prea multi. De fapt, cartea de vizita este unul dintre primele lucruri pe care noii agenti din afacerile imobiliare le primesc atunci cand finalizeaza o tranzactie, dar si pe care le ofera, atunci cand cineva chiar mai este dispus sa le accepte. Si totusi, de ce sunt atat de putini agentii imobiliari care poarta la ei un numar mare de carti de vizita? In fond, destinatarul cartii vrea sa afle esenta informatiilor de aceasta, iar cartea de vizita este primita ca o necesitate, nu ca o favoare. De aceea, un numar mare de carti de vizita primite s-ar putsa sa sfarseasca in primul cos de gunoi, dupa selectarea informatiilor de pe acestea. In cazul in care informatiile de contact sunt de valoare pentru partenerii dumneavoastra, atunci, cu siguranta, ei si le vor extrage de pe cartile de vizita pentru a le adauga in organizatorul personal, in memoria telefonului sau pe hard-diskul calculatorului de la birou. Apoi, la cosul de gunoi! In aceste conditii, un design placut, care impresioneaza, poate  salva cartea dumneavoastra de vizita de acest final nefericit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu